بازدید 1465

افشاگری باوئرمن درباره توصیه‌‌‌ مشحون برای حذف ستاره ها

کد خبر: ۶۹۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 06 May 2017
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگر فدراسیون بسکتبال ایران از من کمک بخواهد، خوشحال می‌شوم کاری برای تیم ملی ایران انجام دهم.

به گزارش تابناک ورزشی، درک باوئرمن، سرمربی کناره گیری کرده تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ بسکتبال آلمان و به عنوان یک انتخاب خوب برای فدراسیون بسکتبال به ایران آمد. 

باوئرمن پس از کنار گذاشتن پر سر و صدای بازیکنان بزرگی مثل مهدی کامرانی، صمد نیکخواه و حامد آفاق در جام ویلیام جونز شرکت کرد، قهرمان مسابقات آسیا چلنج شد و در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو ناکام بود. ترک ناگهانی ایران توسط این مربی، مسئولان فدراسیون را شوکه و آنها را مجبور کرد در مقابل بر هم خوردن برنامه 4 ساله خود به فدراسیون جهانی شکایت کنند. 

بائرمن در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی که به قصد جوانگرایی در تیم ملی انجام دادید، کاملاً نظر خودتان بود و مسئولان فدراسیون دخالتی در تصمیم‌گیری‌های شما داشتند؟ ضمن تایید موضوع گفت:«
من ارتباط بسیار خوبی با رئیس فدراسیون داشتم. توصیه‌های ایشان(رئیس فدراسیون) برای حذف و اضافه کردن بازیکنان به تیم ملی در حد پیشنهاد بود و هیچوقت تلاش نکرد که تصمیم مرا تحت تأثیر قرار دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات